نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۳
ارديبهشت ۰۱

بهترین روش کاشت مو اگر شما در دسته افرادی هستید که دچار طاسی و کم پشتی مو شده‌اید میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص مو و همچنین مشورت با مشاوران کلینیک‌های کاشت مو ، از این روش استفاده کنید.

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد از جمله عوامل ژنتیکی و موروثی . این موارد از اصلی‌ترین دلایل ریزش مو به حساب می‌آید. از دیگر دلایل ریزش مو در  افراد میتوان به استفاده مداوم از لوازم گرمایی، اتوی مو، عوامل هورمونی، انتخاب نادرست شامپوی مو و استفاده مداوم از رنگ‌های شیمیایی اشاره کرد.

عمل کاشت مو روش‌های زیادی دارد که پزشک بعد از انجام معاینات با توجه به سن و وضعیت بدن شما تصمیم میگیرد که از چه روشی برای شما استفاده کند. حال اگر شما تصمیم گرفته‌اید که کاشت مو را انجام دهید و دنبال اطلاعات در مورد آن هستید بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین عمل‌ها به حساب می‌آید. در این روش فولیکول‌های پرتراکم سر را جدا می‌کنند و در بخش فولیکول‌های کم تراکم قرار می‌دهند. یعنی به طور عامیانه، کاشت مو یک عمل جراحی است که در این عمل، موها را به نقاط طاس، نازک یا کم موی پوست سر منتقل می‌کند.

در این روش فولیکول‌های آسیب دیده ترمیم می‌شوند. بر اساس پژوهش‌های انجام شده از هر پیاز مو یک الی چهار تار مو رشد می‌کند که در روش کاشت مو به دلیل استفاده از روش‌های جدید از تغییر و یا دستکاری ریشه مو را انتقال می‌دهند.

در یک جلسه از کاشت مو که معمولا یک روز طول می‌کشد، ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ گرافت مو را بهم پیوند میز‌نند. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود. البته مانند هر عمل زیبایی برای نتیجه بهتر باید کارهایی قبل و بعد از عمل انجام دهید.

در زمان شروع عمل به کف سر شما بی حسی زده می‌شود. به همین دلیل درحین عمل افراد هیچ دردی را حس نمی‌کنند. اما ممکن است بد از گذشت زمانی از عمل، مقدار کمی از درد را حس کنند که امری طبیعی است. مقدار درد طوری نیست که نتوانید کارهای روزانه خود را انجام ندهید. بلکه نیاز به کمی استراحت دارید و به راحتی میتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. در نهایت بعد از گذشت ۳ تا ۵ روز می‌توانید نتیجه کار را ببینید. با توجه به مهارتی که پزشک شما دارد کاشت مو تا ۹۸ درصد میتواند با موفقیت به نتیجه برسد.

کاشت مو و بهترین روش کاشت مو

انواع روش‌ کاشت مو

کاشت مو روش‌های زیادی دارد که میتوانید یکی از این روش‌ها را با مشورت پزشک خود انتخاب کنید.

  • کاشت مو به روش FUT یا FUSS

این روش یکی از قدیمی ترین روش‌های کاشت مو به حساب می‌آید. به همین دلیل زمان استفاده از این روش بیمار را بیهوش می‌کردند و با استفاده از روش جراحی فلپی از بانک مو را برای استفاده از این روش برمی‌دارند. این روش عوارض زیادی را با خود همراه داشت. عوارضی چون دردهای بعد از عمل، باقی ماندن جای بخیه، احتمال نگرفتن کاشت‌های انجام شده و در نهایت بیهوشی. بعد از گذشت مدتی روش‌های جدیدی پدید آمد به همن دلیل استفاده از این روش کاهش یافت. از مزایای این روش میتوان به شانس برداشتن گرافت مو از بان مو بسیار زیاد است.

برای انجام عمل کاشت مو به روش FUT ، جراح شما مراحل زیر را دنبال می کند:

  1. جراح با استفاده از چاقوی جراحی، تکه‌ای از پوست سر شما را برمی‌دارد. این قسمت معمولاً از پشت سر شما برداشته می‌شود. اندازه نوار معمولاً حدود ۶ تا ۱۰ اینچ طول دارد. اما می‌تواند از گوش به گوش دیگر کشیده شود.
  2. ناحیه‌ای که پوست سر برداشته شده را با بخیه می‌بندند.
  3. جراح شما و دستیارانش نوار پوست سر را با چاقوی جراحی به قطعات کوچکتر جدا می‌کنند. آنها ممکن است قطعه را به ۲۰۰۰ قطعه کوچکتر تقسیم کنند که گرافت نامیده می شود. برخی از این گرافت‌ها ممکن است هر کدام فقط یک تار مو داشته باشند.
  4. جراح با استفاده از یک سوزن یا تیغ، سوراخ‌های کوچکی در پوست سر شما ایجاد می‌کند که در آن مو کاشته می‌شود.
  5. جراح موهای قسمت برداشته شده از پوست سر را وارد سوراخ‌های ایجاد شده سر می‌کند. که این مرحله در عمل کاشت مو پیوند نامیده می‌شود.
  6. سپس محل‌ جراحی را با بانداژ یا گاز می‌پوشانند.

تعداد خاصی از پیوندهایی که دریافت می‌کنید به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع موی شما
  • اندازه محل پیوند
  • کیفیت (از جمله ضخامت) مو
  • رنگ مو

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۹:۵۱
محمد قادری
۲۳
ارديبهشت ۰۱

خوشبختی یک انتخاب است در هر لحظه از روز، شما هستید که تصمیم می گیرید، چه این را می دانید و چه نمیدانید ؛ این نتیجه نگرش شما نسبت به زندگی است و هر چه باشد مثبت یا منفی, همه رویدادها, افراد, روابط و اساساً هر چیزی که در زندگی خود با آن روبرو می شوید را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین اگر شما زندگی با بسیاری از مسائل پیچیده دارید و برای خودتان وقت نمی گذارید, تقصیر شما است.

 

هنر شاد بودن در زندگی را با راهکارهایی ساده بیاموزید و در زندگی به کار ببندید تا از روزهای عمرتان لذت ببرید . اگر به دنبال فرمول شادی هستید، این بخش از نمناک را حتما با دقت خاصی بخوانید.

 

اگر دقیقاً همان چیزی را که می خواهید دارید و هر روز به خاطرش ممنون هستید, باید خودتان را تحسین کنید ؛ اگر توسط افراد منفی محاصره شده اید, شغلی دارید که از آن نفرت دارید و حتی ممکن است شب ها به خاطر افکار بسیاری که به طور مداوم در ذهنتان ظاهر می شوند, سخت بخوابید, هیچ کس دیگری مسئول نیست.

شاد بودن یعنی حس شادی داشتن باید همیشه شاد بود و حس شادی داشته باشیم تا بتونیم به اطرافیانمون انرژی بدیم همیشه سعی کنید موزیک و ریمیکس ایرانی و خارجی شاد گوش دهید از جمله دانلود آهنگ خارجی بوم بوم شاد ترانه های رقصی شاد ایرانی آهنگ های جدید شاد بسیار تاثیر گذار هستن

اگر " آنچه را که دوست دارید انجام می دهید, سخت کار می کنید, اما هنوز وقتی را برای خود و آن هایی که دوست دارید پیدا نکرده اید, این به خاطر یک انتخاب است که در برخی نقاط زندگیتان ساخته شده است.

 

اما خبرهای خوبی وجود دارد ؛ موقعیت شما هرچه هست, می توانید آن را تغییر دهید. خوشبختی در هر زمانی کاملاً امکان پذیر است, به سن, ظاهر, شغل و درآمد بستگی ندارد و هر کسی سزاوار آن است و نیازی به کشف, ایجاد, یا هر چیز دیگری که نیازمند تلاش است, ندارد.

C:\Users\omid\Desktop\index.jpg

سپاسگزاری:

چیز دیگری که می تواند شما را خوشحال کند. بر روی چیزهای خوب در زندگی خودتان تمرکز کنید, روی چیزهایی که خودتان دارید, مثبت باشید, از چیزهایی که دارید ممنون باشید (حتی چیزهای بد) هر روز, از آنها ممنون باشید, نشان دهید که مراقب هستید, قدردانی و عشق خود را بیان کنید.

باید تمام وفور زندگی را ببینید. همه چیز برای شما زیباتر خواهد شد.  شما افرادی را خواهید دید که شما را به عنوان هدایای ارزشمندی دوست می دارند و احساس خوشبختی خواهند کرد.

آنچه ساده و آسان است.آن طرف دیگر زندگی را به شما نشان می دهد. به شما اجازه می دهد که زندگی را بدون تغییر چیزی داشته باشید.

 

به دنبال یافتن راه هایی برای کمک دادن به دیگران باشید

یکی از راه های شاد بودن کمک کردن به دیگران است زیرا کمک کردن به دیگران حس خوبی به شما می دهد و با این کار احساس می کنید که زندگی تان معنادار شده است . همچنین ، به این ترتیب ، کمک کردن به دیگران عزت نفس شما را افزایش می دهد .

 

کمک کردن یک نفع دوم هم دارد ؛ کمک به دیگری ذهن تان را از مشکلات شخصی دور می سازد یا می تواند کاری کند تا در مقام مقایسه، مشکلات شخصی تان کوچک و ناچیز به نظر برسند . دلایل زیادی برای کمک کردن هست و سازمان های بسیاری هم از انجام کارهای داوطلبانه استقبال می کنند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۹:۱۸
محمد قادری
۲۳
ارديبهشت ۰۱


 

آرمین « زارعی » یا 2afm متولد سال 1365 می‌باشد، 31 سال دارد و ادیبهشت ماهی است. اوج گرفتن شهرت او از جایی شروع شد که با کمی عوض کردن سبک کارهایش و انتشار آهنگ مبارک باشه توانست کاری کند که هر کجا که می رفتی این آهنگ به گوش ات میخورد و این یعنی موفقیت.

او همین سبک « دیس لاو » را کمی بیشتر ادامه داد و بازهم کارهایش یکی پس از دیگری با استقبال هواداران و شنوندگان رو به رو می شد و ترک های او در وبسایت های موسیقی به محض انتشار در جایگاه های بالای پر بازدیدها قرار می‌گرفتند. آرمین مجرد است و تا کنون قصد به ازدواج نکرده، او همکاریش با رضایا شروع کرد.

آرمین به تام هنکس و براد پیت خیلی علاقه دارد. در غذاها هم از فسنجان و سالاد ماکارونی خوشش می‌آید. او از ابتدا با یک جمله مشهور کارش رو شروع کرده است که میگوید: ما به اعتماد به نفس نیازی نداریم. به اعتماد به خدا احتیاج داریم که یک ذره اش دنیا را تکان می‌دهد.

 

کلیپ

آرمین زارعی به ساخت کلیپ بسیار اهمیت می دهد. او با همکاری برادران بوشهری موزیک ویدیوهای زیبایی در سطح کلیپ های غربی منتشر کرده است.

علایق

او از میان بازیگران به تام هنکس و برد پیت بسیار علاقه دارد. در بین غذاها عاشق فسنجان و سالاد ماکارونی است. از میان خوانندگان هم به توپاک و امینم بسیار علاقه دارد.

 

آرمین آهنگ جدید زیادی رو منتشر کرده که از بینشون آهنگ دوست دارم بین کاربران دست به دست شد و شنونده زیادی داشت


 

معنی نام هنری وی

نام هنری او که آرمین 2AFM است برگرفته از نام سه نفر از دوستان دبیرستانی او است که سال های نوجوانی با هم کار می کردند. در دانشگاه وقتی که فهمیدند او رپر است، او را اخراج کردند.

 

شغل دوم

آرمین وضع مالی خوبی دارد و خانواده اش از روزهای اول خوانندگی حامی مالی او بودند و البته خودش هم در کار پوشاک است. او فروشگاه پوشاک در مجتمع تجاری نارون دارد.

 

دلیل عدم فعالیت آرمین پس از سال 88

بی تجربه بودم، می‌ ترسیدم، می‌گفتم زندانی می‌شوم‌، رفتار‌های بدی با من خواهد شداما امیر تتلو با من حرف زد، گفت در ایران هیچ‌ وقت با تو رفتاری غیر‌قانونی نمیکنند کلی کمک‌ ام کرد و نظرم را نسبت به حال‌ و‌ هوای آن روزها تغییر داد. بعد شجاعت پیدا کردم و آهنگ جدیدم را منتشر کردم

 

دیدم اصلاً خبری از‌ آن رفتارهایی که فکر می‌کردم، نیست. فکر میکردم هم اکنون کار از من پخش شود، می‌روم کلانتری و کتک میخورم، اما باور کنید این شایعه‌ ها درست نیست. هیچ‌ وقت بیرون از چار‌چوب قانون با ما برخورد نکردند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۹:۱۴
محمد قادری
۰۸
ارديبهشت ۰۱

سفارش آنلاین کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس در ظرفیت های 9000 تا 30000btu  برساعت تولید می شوند. تعیین ظرفیت این کولر گازی ها به نوع منطقه جغرافیایی اعم از گرمسیر و معتدل می باشد و همچنین به متراژ و مساحت محیط مورد نظر شما بستگی دارد. این کولر گازی از مزایای زیادی برخوردار است که باعث شده که طرفداران زیادی داشته باشد.

این سیستم دارای کمپرسور قدرتمندی است که باعث می شود هوای مطلوب تولید کند. این محصول دارای راندمان و بازدهی بالای است و با کمترین میزان انرژی در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به حد دلخواه می رسانند.

جی پلاس

امروزه خرید کولر گازی به صورت اینترنتی و آنلاین یکی از رایج ترین شیوه های خرید محسوب می شود. که خرید اینترنتی برای فروشنده و مشتری بسیار به صرفه تر است. به این علت که در وقت خود صرفه جویی می کنید. به علاوه شما از این طریق می توانید کالای مورد نظر را با دیگر کالاها مقایسه کنید و یک انتخاب به صرفه داشته باشید.

مزیت خرید آنلاین کولر گازی جی پلاس

راحتی خرید اینترنتی

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در انرژی

مقایسه قیمت کالاها

دسترسی به نظرات مصرف کننده ها

حق انتخاب در خرید های آنلاین وجود دارد

عدم محدودیت در انتخاب

انواع کولر گازی جی پلاس و ویژگی های آن ها

کولر گازی داکت اسپلیت جی پلاس GCD_36L6HR1 یکی از محصولات پرفروش برند جی پلاس است که از دو یونیت تشکیل شده است :  یونیت داخلی ، یونیت خارجی

در ساخت هر کدام از این یونیت ها از قطعاتی استفاده شده که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند، مثلا کندانسور و کمپرسور موجود در یونیت خارجی و فن و هواساز در یونیت داخلی هر کدام کیفیت خود را کاملا حفظ کرده و کارشان ایجاد  تهویه مطبوع می باشد. این کولر گازی دارای مزیت های همچون :

سازگار بودن با تمام نقاط کشور و مناسب برای واحد هایی تا 60 الی 80 متر مربع

قابلیت نصب در سقف کاذب

قابلیت اتصال به کویل آب گرم

مجهز به ریموت کنترل دیجیتال

گاز مبرد R410a

کمپرسور روتاری مناسب برای آب و هوای معتدل

برخوردای از صفحه نمایشگر لمسی

امکان تغییر جهت پره های محصول

دارای قابلیت سرمایش و گرمایش


 

انواع کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس GAC_FH48L3 از جمله کولرهای ایستاده ساخت برند جی پلاس محسوب می شود. این محصول فوق العاده برای مناطق گرمسیری بسیار مناسب است و ظرفیت سرمایشی و گرمایشی آن به ترتیب برابر BTU/H4۴۸۰۰۰ و۴۹۰۰۰ می باشد.

مبدل حرارتی و پنل خارجی این دستگاه از عمری طولانی مدت برخوردار است چرا که دوام زیادی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. حسگرهای حرارتی هوشمند در این نوع کولرها برای اسکن دما به کار می روند و شما می توانید سرعت فن و دما، سرمایش و گرمایش را بر اساس میل خود و نوع آب‌ و هوا تنظیم کنید.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که عمل سرمایش و یا گرمایش را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد  و به سبب دارا بودن ویژگی سلامت، محیط مورد نظر را از هرگونه باکتری و ویروس پاک می کند.

این محصول دارای ویژگی های مانند:

مصرف برق بسیار پایین که موجب صرفه جویی در هزینه های نهایی خواهد شد

قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر سیستم های سرمایشی و گرمایشی

کمپرسور قدرتمند از نوع روتاری (Rotary )

ابعاد مناسب برای تامین هوای گرم و سرد در فضاهای بزرگ مثل رستوران ها، شرکت ها و غیره

 

خرید آنلاین

جمع بندی

امروزه بیشتر خرید ها به صورت آنلاین انجام  می شود که خرید کولر گازی جی پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست و شما می توانید به صورت آنلاین خرید سیستم تهویه خود را از تیم رودیکا انجام دهید.اگر اطلاعات زیادی در مورد کولر گازی جی پلاس ندارید می توانید با کارشناسان تیم رودیکا تماس بگیرید و اطلاعات کافی را از آن ها دریافت کنید. خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری بسیار به صرفه تر است به گونه ای که می توانید قیمت چند مغازه را با یکدیگر مقایسه کنید و بعد از سبک و سنگین کردن خرید خود را انجام دهید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۶:۳۰
محمد قادری
۰۷
ارديبهشت ۰۱

خرما یک ماده غذایی بسیار پر خاصیت و پر انرژی است. اگر از طعم خرما و دارچین لذت می‌برید این میلک شیک دقیقا برای شماست. بیاید باهم و در کمتر از 5 دقیقه و تنها با 4 ماده یک میلک شیک خرما خوشمزه درست کنیم. 

برای تهیه این میلک شیک به چه چیزهایی نیاز داریم؟

اولین چیزی که برای یک میلک شیک سالم نیاز دارید، خرمای تازه و رسیده است. من عاشق خرما هستم  و با هر نوع آن می‌توانید یک میلک شیک عالی درست کنید!

دارچین هم از انواع ادویه ای است که طعم گرم و تندی به میلک شیک شما می‌دهد که توصیه می‌کنم برای تهیه از آن استفاده کنید. حتما طعم دارچین را روی شله زرد و فرنی‌های ماه رمضان به خاطر دارید. 

شیر هم که به عنوان اصلی ترین ماده ای که برای این شیک نیاز دارید، هست! البته من خودم شیرهای پر چرب را به انواع کم چرب ترجیح می‌دهم ولی اگر می‌خواهید یک دستور تهیه رژیمی داشته باشید می‌توانید از شیر کم چرب استفاده کنید. 

میلک شیک‌ها معمولا در روزهای گرم سال طرفدار دارند و یکی از خوراکی که هایی که می‌تواند گرمای روز را برایتان دلچسب کند، بستنی است! آن هم بستنی وانیلی!

مواد لازم 

  • نصف فنجان شیر 

  • 3 فنجان بستنی وانیلی

  • یک چهارم قاشق چایخوری پودر دارچین

  • ده عدد خرما رسیده و بزرگ

طرز تهیه میلک شیک خرما 

ابتدا خرماها را بشویید تا از ذرات کثیفی پاک شوند و سپس خشک شوند.  هسته‌‌های آنها را از داخل جدا کنید. همه مواد را درون مخلوط کن ریخته تا مواد با هم مخلوط و یکدست شوند. در لیوان ریخته و با عسل یا سس کارامل بریزید و با خامه فرم گرفته یا تکه های موز تزیین کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۶:۱۳
محمد قادری