نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی

۴ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

۲۰
تیر ۰۱

همه ما می‌دانیم که بیدار شدن صبح زود و رفتن به محل کار، دانشگاه و مدرسه و .... سخت است اما خوردن یک صبحانه عالی می‌تواند تمام روز شما را بسازد. خوب همین مقدمه یک خطی باعث می‌شود که به شما دستور تهیه فرنچ تست نوتلا را آموزش دهیم. طعم شکلات یکی از بهترین طعم‌هایی است که هر کدام از ما در طول زندگی خود ن را چشیده‌ایم. در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها صبحانه‌های متنوعی سرو می‌شود که معمولا از این طعم برای جذاب کردن منوی خود استفاده می‌کنند. پس این دستور تهیه را تا انتها دنبال کنید و نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید. 

بسیاری از ما سوال می‌پرسند که چه نوع نانی را برای تهیه این فرنچ تست استفاده کنیم؟ پیشنهاد من به شما این است که به سراغ نان آوران بروید و انواع نان غنی شده برای تهیه این دستور عالیست. البته نان تازه معمولا بعد از سرخ کردن وا می‌رود به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که نان کهنه و یا خشک شده را برای تهیه فرنچ تست انتخاب کنید. 

مواد لازم 

  • 2 قاشق غذاخوری نوتلا + مقداری برای تزئین فرنچ تست

  • 4 برش نان تست 

  • 1 عدد تخم مرغ بزرگ 

  • نصف فنجان شیر 

  • نوک قاشق چایخوری وانیل

  • 1 قاشق غذاخوری کره برای سرخ کردن 

طرز تهیه فرنچ تست با نوتلا 

در یک کاسه شیر، تخم مرغ، وانیل و شکر را با هم مخلوط کنید. حالا کره را درون تابه ریخته و روی حرارت نسبتا بالا قرار دهید تا کره به خوبی ذوب شود. 

یک لایه شکلات نوتلا را بین دو برش نان تست چخش کنید. تکه‌های نان تست را درون شیر و تخم مرغ بغلتانید و مطمئن شوید که تمام نقاط نان به آن آغشته شده است. 

همه تکه‌های نان را به همین صورت در اورده و در آخر آن را درون تابه ریخته و اجازه دهید تا کاملا طلایی شوند. توجه داشته باشید که زیر گاز زیاد نباشد تا نان تست بسوزد. 

در نهایت برای سرو می‌توانید از توت فرنگی و انواع بری و شکلات نوتلا آب شده استفاده کنید. فرنچ تست نوتلا نوش جانتان!

منبع: Nutella French Toast Recipe

 

رضا فردوس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ تیر ۰۱ ، ۲۰:۱۹
محمد قادری
۰۴
تیر ۰۱

مراکز خرید گوناگونی در شهر کرج وجود دارند که کار انتخاب کردن و گردشگری را برای شما راحت می‌کنند. مراکز خرید در کلان شهرها به مراتب دارای تنوع بوده و برندهای مطرحی را در خود دارند که می‌توان از میان آن‌ها کالای مورد نظر را انتخاب کرد. در ادامه این مقاله بیشتر در رابطه با این مسائل صحبت خواهیم کرد. در صورتی که شما هم به دنبال یافتن شهری مناسب برای خرید هستید، یا می‌خواهید در رابطه با مراکز خرید کرج اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید در ادامه این بررسی با ما همراه باشید.

کرج 

کرج به عنوان یکی از بهترین‌ مکان‌هایی است که می‌تواند برای خرید و گردش مناسب باشد. این شهر از جمله شهرهای بسیار پر جمعیت بوده که سبب شده بسیاری از افراد بخواهند به آن جا نقل مکان کنند و از امکانات‌ و زیبایی‌های آن بهره ببرند. کرج هم مانند تمامی شهر‌های ایران، دارای اماکن تفریحی و تجاری بسیاری است و به خوبی توانسته وجود خود را در میان دیگر شهر‌ها ثابت کند. 

سالانه تعداد زیادی از افراد برای زندگی به شهر می‌آیند تا بتوانند موقعیت شغلی یا رفاهی خود را ارتقا دهند. از آنجایی که کرج از جمله کلان شهرها است، مراکز گردشگری بسیاری را برای ساکنان و مسافران فراهم آورده تا همه بتوانند از این مقعیت‌ها بهره ببرند. بسیاری از افراد در کنار خانه خودشان در شهری دیگر، اقدام به خرید خانه و ویلا در این شهر زیبا می‌کنند. به سبب قرارگیری شهر کرج در دامنه کوه البرز، فضای زیباتری را برای ساکنان خود فراهم آورده و می‌توان گفت همین منظره در ایجاد علاقه افراد برای زندگی در این شهر بی‌تاثیر نیست. شهر کرج جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری را در خود جای داده که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. اگر قصد سفر دارید، قطار فدک یک انتخاب عالیست. برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. 

مراکز خرید کرج 

•مرکز خرید ایران زمین

مرکز خرید ایران زمین از جمله مراکز خرید کرج است که در آن تنوع به میزانی زیاد است که نمی‌توانید بدون خرید از آنجا بیرون بیایید. این مرکز خرید دارای انواع پوشاک و لوازم التحریر می‌باشد و می‌تواند کمک بزرگی برای سهولت انتخاب به شما بکند.

•مرکز خرید پارسیان

این مرکز خرید هم از دیگر انواع مراکز خریدی است که همانند ایران زمین بیشتر به پوشاک و زیورآلات اختصاص داده شده و افراد برای چنین خریدهایی به مرکز خرید پارسیان مراجعه می‌کنند.

•مرکز ملاصدرا

یکی از بهترین مراکز خرید شهر کرج، مرکز خرید ملاصدرا است که دارای امکانات تفریحی و سرگرمی است. در این مرکز خرید، انواع مختلفی از کالاها وجود دارد که به شما امکان خرید بسیاری از محصولات را می‌دهد. این کالاها علاوه بر لباس و پوشاک، کالاهای دیگری چون مواد غذایی، لوازم کامپیوتر، لوازم تحریر و چند مورد دیگر را در بر می‌گیرند. 

•پاساژ آزادی

این مرکز خرید از جمله مراکز خریدی است که افراد زیادی برای خرید به آن مراجعه می‌کنند. محبوبیت پاساژ آزادی به سبب قیمت‌های مناسبی است که کالاها و اجناس دارند، افراد را جذب خود کرده است. قطعا قیمت یکی از مهم‌ترین ملاک‌های خرید است که نمی‌توان نسبت به آن بی اهمیت بود.

•مرکز خرید میلاد

مرکز خرید میلاد ساختمانی در 14 طبقه است که بخشی از آن شامل مراکز اداری و بخشی شامل مراکز تجاری است و دو طبقه هم به رستوران و فود کورت اختصاص داده شده است. این گستردگی خود عاملی برای افراد برای انتخاب این مرکز خرید است. 

موارد ذکر شده تنها بخشی از مراکز خرید کرج بودند و مراکز دیگری هم وجود دارد که به شما در انتخاب و خرید گزینه مورد نظر کمک کند.

خرید در کرج

شهر کرج به سبب جمعیت بسیاری که در خود جای داده، به نسبت دارای مراکز خرید بزرگی است که می‌توان تمامی وسایل و پوشاک مورد نیاز را خریداری کرد. پیدا کردن منطقه‌ای با پاساژها و بوتیک‌هایی با قیمت مناسب و تنوع زیاد، در شهرهای دیگر معمولا کمی سخت‌تر است و نمی‌توان به راحتی نیازهای خرید را پیدا کرد. با توجه به همین مسئله و اهمیت پیدا کردن مکانی مناسب برای خرید پوشاک و دیگر وسایل، معمولا همه سعی دارند تا بتوانند بهترین شهر را انتخاب کنند و بتوانند برای خرید گزینه‌های بسیاری داشته باشند. قطعا وجود تنوع و کیفیت در خرید اهمیت بسیاری دارد که نمی‌توان این اهمیت را منکر شد. وجود انواع مختلف محصولات به شما کمک می‌کند تا بتوانید از میان گزینه‌های بسیار، انواع مورد نظر خود را انتخاب کنید و با دستی باز خرید کنید. 

شهرهای پرجمعیت به سبب وجود مراکز تجاری تفریحی، امکانات خرید و مراکز خرید بسیاری دارد. مراکز خرید معمولا امکانات بیشتر نسبت به بازارها دارند. کرج از جمله این شهرها است که به راحتی می‌توان انواع محصولات را خرید. معمولا بیشترین مسئله‌ای که افراد برای خرید آن دچار مشکل می‌شوند، لباس و پوشاک است که باید با دقت انتخاب شود. پیدا کردن لباس مناسب، از برندهای مختلف و وجود امکان برای داشتن گزینه‌های مختلف در خرید به شما کمک می‌کند راحت‌تر مدل مورد پسند خود را پیدا کنید. لباس‌هایی که در مراکز خرید کرج وجود دارند، به شما سهولت در انتخاب را هدیه می‌دهند. قطعا تا به حال با این مسئله روبه‌رو شده‌اید که برای خرید خود انواع خاصی را در ذهن داشته باشید که می‌خواهید لباس یا وسیله‌ای مشابه به آن را خرید کنید، اما به سبب محدود بودن کالاهای مغازه‌ها نمی‌توانید به خواسته خود برسید. 

در چنین شرایطی است که نیاز دارید به شهرهای بزرگ‌تر برای خرید خود مراجعه کنید. مراکز خرید کرج با توجه به همین نیاز، انواع مختلفی از کالاها را دارند و به فراوانی هستند که این باعث می‌شود که هر ساله خرید عید را افراد در این شهر انجام دهند و یا برای مراسم مختلف و جشن‌ها، لباس‌های مورد نظر خود را در مراکز خرید کرج پیدا کنند. البته که تنوع هم از مهم‌ترین عواملی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. قطعا سیقله‌ها تفاوت بسیاری دارند و نمی‌توان برای تمامی افراد یک برند و یک شکل از کالا را در نظر گرفت. تنوع زیاد کمک می‌کند تا افراد بتوانند کالای مورد نظر خود را با سلیقه و مطابق میل خود خریداری کنند. در مراکز خرید کرج، می‌توان با این تنوع روبه‌رو شد و از خرید لذت برد‌.

 

منبع: بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت

 

رضا فردوس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۰۱ ، ۱۵:۵۸
محمد قادری
۰۱
تیر ۰۱

همیشه برای رسیدگی به مو، نمی‌توان به روش‌های شیمیایی و فیزیکی اتکا کرد؛ یعنی استفاده از شامپو و روغن تقویتی و ماسک مو و... کافی نیست. گاهی اوقات، باید موها و ریشه آن را به صورت داخلی تقویت کرد.

تنها زیبایی پوست مهم نیست. از قدیم و ندیم این مثل بر سر زبان‌ها بود که زیبایی و جمال یک بانو، به موهایش است. همین باعث شده بود تا توجه به سلامت مو، از همان دوران قدیم نیز مورد توجه باشد. امروز هم به همان صورت است. ما امروزه از محصولات بسیاری برای حفظ سلامت و زیبایی مو خود استفاده می‌کنیم. از جمله این محصولات، مکمل های تقویت مو هستند که از قضا، بسیار هم طرفدار دارند.

 

همیشه برای رسیدگی به مو، نمی‌توان به روش‌های شیمیایی و فیزیکی اتکا کرد؛ یعنی استفاده از شامپو و روغن تقویتی و ماسک مو و... کافی نیست. گاهی اوقات، باید موها و ریشه آن را به صورت داخلی تقویت کرد. به عبارت دیگر، باید مو را تغذیه کرد و ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم را به صورت خوراکی به بدن رساند. مکمل های تقویت مو، دقیقا همین نقش را بر عهده دارند. در ادامه، برخی از این مکمل‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مکمل های برای تقویت مو

مکمل تقویت کننده مو Hairtamin

اولین محصول حاضر در این فهرست، کپسول مکمل هیرتامین است که از قضا، بسیار هم طرفدار دارد. این مکمل، ساخت کشور آمریکا است و هر آن چیزی که شما برای تقویت مو خود به آن نیاز دارید را، در خود جای داده است. به طور کلی، استفاده از محصول، موی شما را تقویت کرده، از ریزش آن جلوگیری می‌کند و به رشد مجدد، کمک می‌کند. اما خب در کنار این، خواص و فواید بسیار دیگری نیز دارد.

هیرتامین با وجود ترکیباتی غنی همچون ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین د3 و ویتامین‌های گروه ب، ویتامین د، رزماری، گزنه، و به علاوه حدود 20 تا 30 ترکیب دیگر، بهترین خوراک برای موی شما به حساب می‌آید. این محصول با وجود این ترکیبات، نه فقط برای مو مناسب است، بلکه در بهبود وضعیت ناخن‌ها و حتی پوست شما نیز تاثیری شگفت‌انگیز دارد. درست به همین دلایل است که مکمل مو هیرتامین، نه فقط در ایران، بلکه در بین مردم کل جهان نیز، محبوب است.

فرقی ندارد که چه نوعی مویی دارید، فرقی ندارد که چه نژادی دارید، یا چه جنسیت و چه سنی دارید، این مکمل می‌تواند برای شما مفید و کارآ باشد و تاثیرش را در کمترین زمان ممکن، آشکار کند. مکمل هیرتامین، فارغ از هرگونه مواد شیمیایی و سرشار از ویتامین‌ها و ترکیبات گیاهی، به قول معروف غذای موی شماست.

مکمل هیرتامین

کپسول تقویت مو Hairtamin MOM

خیلی از مکمل های تقویت مو موجود در بازار، برای مادران باردار یا شیرده، منع مصرف دارند. اما خب بدون شک، مادران نیز به استفاده از این مکمل‌ها نیاز دارند. به خصوص مادرانی که به تازگی زایمان کرده‌اند، معمولا با ریزش مو مواجه می‌شوند. زایمان بدون شک علاوه بر زیبایی‌ها و لذتی که دارد، تبعات منفی خود را نیز بر جای می‌گذارد.

این محصول از برند هیرتامین درست محصولی قبلی است، با این تفاوت که به طور تخصصی بر رفع نیاز مادران تمرکز دارد و این موضوع، حتی از روی نامش نیز پیداست. این مکمل تقویتی مو، با وجود ویتامین‌هایی همچون آ، ث، د، ای، ک، ویتامین‌های گروه ب و مواد معدنی همچون زینک و آهن و مس و... به رشد مو کمک کرده، جلوی ریزش را می‌گیرد و ریشه مو را تقویت می‌کند.

هیرتامین مام

مکمل تقویت مو پاستیلی Goli

اینکه به جای استفاده از قرص و کپسول و داروهای تقویتی، بخواهیم پاستیل مصرف کنیم، اندکی عجیب است. اما خب به کمک برند گلی و محصول جدیدی که تولید کرده است، این امر نه تنها عجیب نیست، بلکه بسیار لذت‌بخش و مفید نیز هست. گلی، برندی است آمریکایی و از جمله برترین تولید‌کنندگان مکمل های تقویت مو در دنیا، به حساب می‌آید. به همین دلیل است که ما امروز آن را در این فهرست، جای داده‌ایم.

این محصول، بر پایه سرکه سیب درست شده است و سرشار است از ویتامین ث، ویتامینی که برای سلامت مو و بدن شما، حضورش بسیار اساسی است. علاوه بر این ویتامین، این محصول دارای ویتامین‌های دیگری از جمله ب9 و ب12 نیز هست و ترکیبات گیاهی دیگری نیز همچون عصاره چغندر و انار، در آن وجود دارد. خلاصه که 100 درصد ارگانیک است.

به طور کلی، این محصول در درجه اول به سلامت موی شما کمک می‌کند. از ریزش جلوگیری کرده، و به رشد مجدد کمک می‌کند. به علاوه، ریشه مو را نیز تقویت کرده و سلامت کلی مو را افزایش می‌دهد. در کنار تمام این خواص، این محصول سرشار از آنتی اکسیدان نیز هست و در تخلیه و دفع سموم بدن، بسیار موثر است.

 

قرص تقویت کننده مو هیالورونیک اسید MY Vitamins

به طور کلی، هیالورنیک اسید برای سلامت پوست به کار می‌رود، اما تحقیقات نشان داده است که  این ماده، نه تنها برای پوست شما مفید است، که برای مو نیز خواص بسیاری را به دنبال خواهد داشت. گفته می‌شود که این ماده به طور طبیعی در پوست و موی انسان وجود دارد، اما زمانی که تولید آن با خلل مواجه شود، باید آن را جور دیگری تامین کرد. مصرف قرص حاوی هیالورنیک اسید، یکی از همین راه‌هاست.

قرص هیالورونیک اسید مای ویتامینز  در وهله اول، آب مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند. همانطور که می‌دانید، خشکی و کم‌آبی بدن، دلیل بروز مشکلات بسیاری در پوست و مو خواهد شد. استفاده از این قرص، می‌تواند این مسائل را برطرف کند. علاوه بر تقویت مو، شاداب و درخشان کردن و بهبود ظاهر مو، این محصول به سلامت پوست سر و صورت نیز کمک می‌کند.

 

مکمل تقویت مو Hair Burst

و در آخر، به عنوان آخرین عضو حاضر در فهرست بهترین مکمل های مو در بازار، به سراغ مکمل هیر برست می‌رویم. این محصول، حتی از نامش هم پیداست که برای به طور ویژه، برای تامین سلامت موی شما، تهیه و تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول نه فقط در ایران، بلکه در کل دنیا نیز محبوب است و بسیار طرفدار دارد؛ برای اینکه همه به خوبی از خواص و فواید و تاثیر شگفت‌انگیز آن، آگاهی دارند.

اگر ریزش مو دارید، یا اینکه موهای ظریف و شکننده‌ای دارید، استفاده از این محصول می‌توان علاج مشکلات شما باشد. این محصول، نه تنها ریزش مو را کنترل می‌کند، بلکه در طول دوره استفاده، به رشد مجدد مو نیز کمک می‌کند. از جمله ترکیبات فعال در این محصول، می‌توان به بیوتین، کلاژن، زینک، ویتامین آ، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ث و ای، اشاره کرد.

 

کلام آخر

حال که با بهترین مکمل های مو در بازار آشنا شده‌ایم، احتمالا از خود می‌پرسید که این مکمل‌ها را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ به هر حال، این قرص خوراکی، قرار است سلامت بدن ما را تامین کند و اگر تقلبی باشد، بدون شک ضرر بسیاری را برای ما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل، لازم است که یک مرجع مطمئن برای خرید آن پیدا کرد.

پیشنهاد ما به شما، فروشگاه آنلاین گاند شاپ است. این فروشگاه، تمامی محصولات خود را با ضمانت صد در صدی اصل بودن به فروش می‌رساند و همین خود نمادی برای اعتماد به این فروشگاه است. در گاندی شاپ، شما می‌توانید تمام محصولات معرفی شده در این مطلب را پیدا کنید و از آن مهم‌تر، با بهترین قیمت، تهیه فرمایید. حتی به لطف فروشگاهی در بندرعباس، می‌توانید به صورت حضوری نیز محصولات مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.

ضمنا در گاندی شاپ مکمل های دیگری هم می توانید خریداری کنید که برای تقویت سیستم گوارشی بسیار مناسب است مثل قرص بلوتامین  که این محصول هم از برند آمریکایی هیرتامین می باشد.

همین طور این سایت متعلق به میترا باباخانی است که یکی از بهترین بیوتی بلاگرهای ایرانی می باشد و مشاور پوست و محصولات مراقبت از پوست هستند. پیج اینستاگرام میترا باباخانی را هم می توانید دنبال کنید.

همین امروز به سایت گاندی شاپ مراجعه کنید، شاهد تنوع محصولات در آن باشید و به کمک مشاوران متخصص در این مجموعه، زیبایی و سلامت مو و پوست و ناخن خود را به بهترین شکل، تامین و تضمین کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۰۱ ، ۱۷:۰۰
محمد قادری
۰۱
تیر ۰۱

برند بادیشاپ (The Body Shop) یکی از معروف ترین برندها در زمینه ی تولید محصولات آرایشی بهداشتی و مراقبتی است. این برند شرکت بین المللی لوازم آرایشی است که توسط آنیتا رادیک در سال 1976 در انگلستان تاسیس شد.

رشد Body Shop باعث شد تا برند فرانسوی  L'Oréal آن را بخرد و از سال های 2006 تا 2017 محصولات آن تحت لیسانس برند لورال  به بازار عرضه شود.

پس از آن نیز با چند برند دیگر به تابعیت برند Natura Cosméticos S.A درآمد که در حال حاضر رتبه چهارم بزرگترین گروه زیبایی را نیز به خود اختصاص داده اند؛ و محصولات بادی شاپ در تما دنیا طرفداران بیشماری دارد.

https://ns1.omigo.ir/uploads/images3/06864f64.jpg

مشخصات کلی برند بادی شاپ

  • نام برند: Body Shop

  • کشور سازنده : انگلستان

  • شعار:  غنی کردن نه نابود کردن

  • محل دفتر مرکزی: لیتل همپتون

  • تعداد کارمندان: 17000

  • بادیشاپ در بیش از 100 کشور دنیا شعبه دارد.

  • استفاده از مواد گیاهی در فرمولاسیون ترکیبات محصولات برند بادیشاپ

  • محصولات برند بادی شاپ  : محصولات مراقبت از پوست، مو، لوازم آرایشی و عطر تولید می کند.

  • تست حیوانی : ندارد

  • سایت اصلی بادی شاپ  thebodyshop.com  (برای ورود به این سایت نیاز به ف*یلتر*شکن می باشد)

 

درباره شرکت بادیشاپ بیشتر بدانید

بادی شاپ کار خود را با تولید محصولات ساده و کاملا طبیعی مراقبت از پوست شروع کرد که با اثربخشی و فرمول تولید عالی باعث می شد خانم ها احساس بهتری نسبت به پوست خود داشته باشند.

این شرکت در 40 سال گذشته فعالیت های انسان دوستانه و دوستدار محیط زیست زیادی انجام داده است از جمله:

  • ارائه محصولات کاملا وگان

  • جلوگیری از تست محصولات و لوازم آرایشی و پوستی روی حیوانات

  • دفاع از حقوق زنان و تقویت اعتماد به نفس در آنها

  • همکاری با کشاورزان و تامین کنندگان محلی در تولید محصولات طبیعی و گیاهی

  •  استفاده از بسته بندی های غیر پلاستیکی، قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست

برند بادیشاپ

در مورد جلوگیر از تست حیوانی بهتر است بدانید که شرکت بادی شاپ موفق شد با راه اندازی یک کمپین و جمع آوری 8 میلیون امضا این عمل را تحریم کند و قانون عدم آزمایش روی حیوانات را تصویب کند.

 در حال حاضر در بسیاری از کشورها مانند کشورهای اتحادیه ی اروپا، کانادا، برزیل و استرالیا قانون عدم تست حیوانی یا کرولتی فری  اجرا میشود.

 

 نماد خرگوش، نشانه تصویری عدم استفاده از تست حیوانی بر روی لوازم آرایشی می باشد.

محصولات با تست حیوانی

ویژگی‌های اصلی  برند بادی شاپ

اصلی‌ترین ویژگی محصولات برند بادی شاپ، طبیعی و ارگانیک بودن محصولات آن است؛ و استفاده از مواد شیمیایی، تنها در صورت نیاز و در کمترین میزان ممکن است.

موادی چون شیر بادام، عسل و روغن نارگیل، آلوئه ورا، عصاره لیمو، عصاره انبه، روغن درخت چای، نعناع فلفلی، زنجفیل و بابونه و… همگی از جمله پرمصرف‌ترین پایه‌ها تولید محصولات برند بادی شاپ، به حساب می‌آیند.

 

لاین های مختلف محصولات بادی شاپ

محصولات بادی شاپ دارد از مواد طبیعی مانند شیر بادام، آلوئه ورا، عسل، روغن نارگیل، شی باتر، روغن درخت چای عصاره لیمو، ، نعنا فلفلی، زنجبیل، عصاره بابونه،  ، انبه و ... تشکیل و در لاین های مشخصی تولید و عرضه میشوند.

از جمله لاین های بادی شاپ عبارتند از 

  1. لاین تی تری بادیشاپ

  2. لاین  سیوید بادی شاپ (جلبک دریایی)

  3. لاین  ویتامین E بادی شاپ

  4. لاین  ویتامین C  بادیشاپ

 

هر لاین بادیشاپ مناسب پوست های متفاوت می باشد. ولی مهم نیست شما پوست چرب، خشک ، معمولی یا مختلط دارید؛ در هر صورت می توانید در بین محصولات بادیشاپ محصول مناسب خود را پیدا کنید.

محصولات لاین درخت چای بادی شاپ یا همان تی تری معروف ترین و پرفروش ترین  محصولات برند Body Shop   هستند. 

 لاین تی تری بادیشاپ

محصولات مارک بادی شاپ را در چند گروه کلی می توان دسته بندی کرد:

محصولات مراقبت از پوست:

شامل پاک کننده ها و تونرها، مرطوب کننده ها، کرم های شب و روز، کرم های دور چشم، محصولات گیاهی، بالم لب، ماسک صورت، محصولات مراقبتی ویژه ی مردانه، اکسسوری ها و ابزار ها.

محصولات مراقبت از پوست بادیشاپ

محصولات آرایشی 

برای صورت، لب، ناخن، چشم و …: مثل کانسیلر، BB کرم و CC کرم، هایلایتر، برنزه کننده ها، بالم و رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه ی چشم، پاک کننده ی آرایش و

محصولات مناسب بدن:

مرطوب کننده ها، اسکراب ها، شوینده ها و صابون ها، انواع روغن ها، کره ی بدن، محصولات ویژه ی مردانه، محصولات مراقبت از دست و پا و وسایل شوینده.

عطر ها:

انواع ادوپرفیوم و ادوتویلت، عطرهای مخصوص آقایان و خانم ها.

محصولات مراقبت از مو:

هم چون شامپو، نرم کننده، ترمیم کننده و …

 

لیست بهترین محصولات   برند Body Shop

روغن تی تری بادیشاپ  ( The Body Shop Tea Tree Oil) 

روغن درخت چای بادی شاپ (روغن تی تری بادی شاپ) یکی از ۱۰ تا  پرفروش ترین محصولات بادی شاپ می باشد.

روغن ضد جوش بادیشاپ

 

این محصول از نخستین و کلاسیک‌ترین محصولات این شرکت بوده  و شرکت بادی شاپ می گوید هر هشت ثانیه یک بطری از روغن درخت چای خود را می فروشد.

یک بطری کوچک روغن، عصاره بیش از ۱۵۰۰۰ برگ درخت چای را در خود جای داده است.

از جمله خواص روغن درخت چای  شاپ از بین بردن جوش است و از این رو به روغن ضد جوش بادی شاپ هم معروف است.

ژل ضد جوش نقطه زن درخت چای بادی شاپ:

اگر درگیر جوش و التهاب و قرمزی ناشی از آن هستید، روغن درخت چای یکی از درمان‌های اساسی آن است. این ژل ضد جوش، حاوی روغن درخت چای است که به خشک کردن سریع جوش و التهابات آن کمک و درمان جوش را سریع‌تر می‌کند.

ژل آبرسان ویتامین سی بادی شاپ:

استفاده از این محصول سبب آبرسانی پوست، روشن کنندگی و شفافیت، کاهش  و حذف جای جوش و افزایش کلاژن سازی می‌شود.

ژل آبرسان ویتامین سی بادیشاپ

ژل شستشو صورت بادی شاپ مدل سیوید:

اگر پوست چرب و مختلط دارید، شوینده جلبک دریایی، به خوبی آلودگی‌ها را و سبوم اضافی را از صورت پاک کرده و همچنین سبب آبرسانی پوست شما می شود.

تونر آبرسان ویتامین E بادی شاپ

تونر ویتامین E  بادی شاپ  یکی از محبوب‌ترین محصولات بادی شاپ است.

 از جمله مواد به کار رفته در این تونر، می‌توان ویتامین E، روغن جوانه گندم و روغن سویا است. این تونر ویتامین E  بادی شاپ   برای انواع پوست مناسب است و به خصوص اگر پوست حساس و خشکی دارید. همچنین این محصول فاقد الکل است.

ژل شتسشو درخت چای بادی شاپ

ژل شستشو درخت چای، چنان که از نامش پیداست، حاوی روغن درخت چای است و پوست را عمیقا پاکسازی می‌کند. و باعث لطافت پوست می شود.

ژل شتسشو درخت چای بادی شاپ

امولسیون مرطوب‌کننده ویتامین E بادی شاپ

از جمله دیگر ترکیبات امولسیون مرطوب‌کننده ویتامین E بادی شاپ،  می‌توان به روغن جوانه گندم و روغن سویا اشاره کرد. این ترکیبات باعث جلوگیری از پیری زودرس شده و در ترمیم سلول‌ها، مفید هستند.

کرم مرطوب‌کننده دست HEMP بادی شاپ

یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند بادی شاپ، کرم مرطوب‌کننده دست HEMP بادی شاپ است و برای خانم ها، آقایان و کودکان مناسب می باشد.

کرم مرطوب‌کننده دست HEMP بادی شاپ؛ دارای  روغن دانه کنف است و پوست را تا 24 ساعت آبرسانی می‌کند. و  حال بافت بسیار سبکی دارد و تا عمیق‌ترین لایه‌ها، جذب پوست می‌شود. مصرف این محصول باعث روشنی پوست نیز می‌شود.

ژل شتسشو درخت چای بادی شاپ

آیا قیمت محصولات برند بادی شاپ مناسب است؟

اصلی ترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت یک محصول آرایشی و بهداشتی، ویژگی ها، امکانات و کیفیت محصول است.

شرکت The Body Shop با از استفاده از بروزترین علم دنیا و استفاده از بهترین مواد محصولات خود را طراحی و تولید میکند.

 با توجه به کیفیت محصولات و تاثیر گذاری بالای  محصولات این برند محبوب، اتفاقا قیمت این محصول در مقایسه با محصولات مشابهش بسیار مقرون به صرفه است.

 

برند  بادی شاپ ساخت کجاست؟ این برند انگلیسی است و محصولات آن در کشور انگلیس ساخته می شوند.

محصولات بادیشاپ اصل را از کجا بخریم؟

محصولات بادی شاپ اصل را می توانید از سایت معتبر گاندی شاپ خریداری کنید.که دارای ضمانت صد درصد اصل بودن کالاهای خود هستند.

مارک بادیشاپ چه نوع محصولاتی دارد؟

بادی شاپ انواع محصولات مراقبت از پوست صورت مانند شوینده، تونر، مرطوب کننده، انواع محصولات مراقبت از مو مانند شامپو و نرم کننده، محصولات مراقبت از بدن، محصولات آرایشی و عطر را موجود دارد.

منبع


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ تیر ۰۱ ، ۱۵:۵۶
محمد قادری