نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی
۱۲
ارديبهشت ۰۰

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اعلام کرد که برای هیجان‌زده شدن زود است، اما دلایلی برای خوش‌بینی محتاطانه وجود دارد و مذاکره‌کنندگان امیدوارند که گفتگوهای وین ظرف تقریباً سه هفته با موفقیت به پایان برسد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز شنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد که دلایلی برای خوش‌بینی محتاطانه نسبت به مذاکرات احیای برجام در وین وجود دارد.

این دیپلمات ارشد روس ساعاتی پس از پایان نشست کمیسیون مشترک برجام در وین، در حساب کاربری رسمی خود نوشت: «گفتگوهای وین برای احیای برجام در چه مرحله‌ای است؟ هنوز برای هیجان‌زده شدن بسیار زود است، ولی ما دلایلی برای خوش‌بینی محتاطانه و فزاینده داریم.»

وی ادامه داد: «هیچ ضرب‌الااجلی وجود ندارد اما شرکت‌کنندگان [در مذاکرات وین] امیدوارند که گفتگوها ظرف تقریباً سه هفته آینده با موفقیت به پایان برسد. آیا این واقع‌بینانه است؟  خواهیم دید.»

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۲
محمد قادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی