نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی
۲۶
شهریور ۰۰

ما در این مقاله شما را با خدمات ویپ آشنا خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که این خدمات چه کاربرد ها و ویژگی هایی دارند؟

پس در ادامه با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات بسیار ارزشمندی درمورد خدمات ویپ بدهیم.

ویپ چیست؟

اکثر شرکت هایی که با تماس های داخلی، محلی و بین المللی سروکار دارند و دارای سیستم مدیریت مشتری هستند، به دلایل مختلف ، ترجیح می دهند از خدمات ویپ برای مدیریت ارتباطات صوتی استفاده کنند. با توجه به ماهیت شبکه ای خدمات ویپ، امکان استفاده از همه ظرفیت های شبکه وجود دارد و علاوه بر انتقال صدا، تصویر و داده ها نیز قابل مبادله است. بنابراین، راه اندازی ویپ شامل ویژگی های جذاب و متنوعی است که باعث شده مدیران شرکت از استفاده از این فناوری استقبال کنند.

با راه اندازی خدمات ویپ، سازمان ها قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کرده و با ادغام آن با نرم افزار CRM، کارایی ارتباط با مشتریان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. افرادی که مدیران این شرکت ها هستند، می توانند با کمک گرفتن از مشاوران و افراد متخصص شرکت نصب و راه اندازی خدمات ویپ و با اجرای کارهایی مانند ایجاد صف تماس، دستگاه پاسخگو، صندوق پستی صوتی، نظرسنجی از مشتریان و ده ها ارتباط دیگر، از ارتباطات حرفه ای با مشتریان خود استفاده کند. از دیگر ویژگی های خدمات ویپ این است که شما می توانید یک گام بزرگ بردارید تا رضایت بیشتری از مشتریان کسب کنید.

 

با استفاده از خدمات ویپ بسته Routernet، با چند فلش نشان داده می شوید و ارتباط بسیار ارزان، با کیفیت و مطمئن را با کارکنان و مشتریان خود تجربه می کنید  و هنگامی که ویپ را راه اندازی می کنید، می توانید از هر نقطه در جهان، حتی با گوشی های هوشمند داشته باشید. دسترسی به خدمات ویپ گروه روترنت با تکیه بر دانش روز و تجربه چندین ساله در زمینه خدمات راه اندازی ویپ، توانسته در این چند سال رکورد درخشانی در ایجاد سیستم های تلفن شبکه ایجاد کند و به عنوان یکی از بهترین شرکت های خدمات IP در تهران.

امکانات خدمات ویپ

استفاده از خدمات ویپ به منظور دریافت امکاناتی است که در زیر اشاره خواهیم کرد:

  • منشی تلفنی

  • تحویل گزارشات تماس

  • برقراری تماس اینترنتی

  • ایجاد صف تماس

  • ضبط مکالمات تلفنی

  • صندوق صوتی

  • عدم نیاز به سیم کشی و کابل کشی های گوناگون

  • صرفه جویی در هزینه برگزاری کنفرانس های صوتی و تصویری

  • امکان مدیریت ساده و آسان

  • امکان گسترش سرویس در هر زمان

  • برقراری تماس از داخل شرکت به خارج از آن بدون صرف هزینه زیاد

سخن پایانی

ما در این مقاله در ابتدا به شما تعریف دقیقی از خدمات ویپ ارائه دادیم و در ادامه شما را با امکانات این خدمات آشنا نمودیم و تمامی سوالات شما را در این مورد پاسخ دادسم.

 

در پایان از شما سپاس گذاریم که تا پایان با ما همراه بودید. اگر سوالی درمورد این خدمات و امکاناتش داشتید با ما در قسمت کامنت ها در میان بگذارید تا سریعا پاسخ خود را دریافت نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۶
محمد قادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی