نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی
۰۳
آذر ۰۰

روش های مختلفی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد، که البته هر روز هم بر تعداد این روش ها اضافه می شود. ولی همواره افرادی هستند که جلوتر از سایرین متوجه روش های نوین می شوند و طبعا سود بیشتری هم میبرند. قطعا این افراد اسمارت هستند. ولی لزوما روش های آنها خیلی پیچیده و اسمارت نیستند.
یکی از ساده ترین این روش ها خریداری و نگه داری ارز دیجیتال هست. با توجه به استقبال روز افزون از ارز دیجیتال، هر ساله قیمت ارز دیجیتال رشد قابل توجهی پیدا می کند. تقریبا اکثر ارز های دیجیتال این روند را طی می کنند. ولی از کجا بدانیم که کدام ارز شانس رشد کردن دارد و بیشتر از سایرین رشد می کند. در واقع ارزی که افراد مشهور به میزان زیادی از آن خرید می کنند و یا از آن مهمتر توسط نهنگ های ارز دیجیتال (صاحبان میلیاردی ارز دیجیتال) هولد شده و نهنگ ها علاقه ای به فروش آن را ندارند جزو این دسته از ارز ها هستند.
ولی موضوع اینجاست که در بعضی موارد نهنگ های ارز دیجیتال هیچ فرصتی را در اختیار سایرین قرار نمی دهند. و جلوی ارائه ارز را به بازار میگیرند. و به نوعی دست به احتکار می زنند. در واقع هر چه که ارز ماین شود را خریداری میکنند.
متاسفانه در خصوص ارز بسیار با قابلیت سیپکوین Cipcoin هم این اتفاق افتاده است. نهنگ های دنیای کریپتو تمامی ارز های ماین شده سیپکوین Cipcoin را خریداری و جلوی عرضه سیپکوین Cip Coin را گرفته اند. تا جایی که صرافی های معدودی و یا بهتر است بگوییم افراد معدودی امکان فروش و ارائه سیپکوین Cip Coin را دارند و آن هم به میزان بسیار کم و محدود، تمامیت خواهی در دنیای ارزهای دیجیتال نیز نفوذ کرده است. نهنگ ها این ارز را با قیمت بسیار پایین و معادل یک دلار خریداری کرده اند و منتظر همان لحظه ای هستند که ارزش این ارز به بیش از 1000 دلار خواهد رسید. برخی از کارشناسان خبره ارز دیجیتتال بر این باور هستند که قابلیت های ارز سیپکوین Cip Coin به گونه ای است که ظرف مدت چهار سال تا مرز 1000 دلار افزایش قیمت خواهد داشت.
قسمت ناراحت کننده ماجرا این است که کل این سود 1000 برابری به جیب نهنگ های سیپکوین CipCoin خواهد رفت و هنوز مردم عادی امکان خرید و نگهداری سیپکوین CipCoin را ندارند. متاسفانه بسیاری از تحلیلگران نیز به جای اطلاع رسانی از این احتکار خود نیز بر این بی عدالتی دامن زده و حاضر هستند ارز سیپکوین Cip Coin را کمی بیشتر از قیمت روز آن خریداری کنند و به طرز خودخواه هانه ای منتظر هستند که سرمایه گذاری شان با رشد باور نکردنی جبران شود. بله مردم عادی همچنان به درآمد های اندک امیدوارند و این نهنگ ها همچنان نهنگ باقی خواهند ماند و منتظر سود هزار برابری طی چهار سال هستند. چون این افراد قبلا هم از رشد 60 هزار برابری بیتکوین BitCoin سود هنگفتی به جیب زده اند. و شرایط بازار را می دانند، سوار بر بازار هستند و نگرانی از تلاطم آن ندارند.
امیدواریم دنیای ارز دیجیتال که با شعار کنترل توسط مردم شروع به کار کرده است جلوی عملکرد این نهنگ ها را بگیرد و همه مردم به طور عادلانه به ارز های دیجیتال مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۳
محمد قادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی