نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی
۱۸
دی ۰۰

زیر زمین یکی از قسمت های خانه است که کمترین میزان استفاده و رفت و آمد را دارد. معمولا زیر زمین به عنوان فضایی برای قرار دادن لوازمی که کمتر از آنها استفاده میکنیم شناخته می شود. ولی اگر کمی وقت بگذارید و ظاهر زیر زمین را تغییر بدهید، می توانید از آن به عنوان اتاق بازی بچه‌ها، جایی برای تمرین یوگا، مکان مخصوص شستشوی لباس یا اتاقی برای بازیهای ویدئویی و تلویزیون دیدن استفاده کنید. 

خوشبختانه تغییر دادن ظاهر زیر زمین به اندازه آشپزخانه و حمام و دیگر نقاط خانه زحمت ندارد. تنها با رنگ کردن دیوار یا عوض کردن کف‌پوش زیر زمین، می توانید فضای آن را دگرگون کنید. بهترین رنگ برای زیر زمین، رنگ های خنثی هستند. با این حال میتوانید یک رنگ خیره‌کننده که همیشه دوست داشتید امتحان کنید را برای دیوارهای زیر زمین انتخاب کنید. این رنگها باعث میشوند که فضای زیر زمین از حالت عادی بزرگتر به نظر برسد. در مقاله امروز قصد داریم شما را با نحوه انتخاب رنگ مناسب برای زیر زمین آشنا کنیم. ما در کافه نقاشی (paintingcafe) بهترین خدمات برای نقاشی ساختمان را به شما ارایه می کنیم. 

C:\Users\G10\Downloads\رنگ دیوار زیر زمین.jpg

رنگ سفید

رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگها در دکوراسیون خانه است. استفاده از رنگ سفید در زیر زمین باعث می شود که فضای آن گرم و دلنشین باشد. 

رنگ آبی تیره

اگر دوست دارید محیط زیر زمین خانه شبیه به فضای سینما باشد، میتوانید از رنگ آبی تیره استفاده کنید.

رنگ خاکستری کلاسیک

رنگ خاکستری کلاسیک از آن دسته رنگهای خنثی و زیبایی است که تقریبا با هر رنگ و مدل دکوراسیونی به راحتی ست میشود.

رنگ صورتی

اگر دوست دارید فضای زیر زمین خانه کمی دخترانه باشد، میتوانید از رنگ صورتی استفاده کنید.

رنگ سبز جنگلی

اگر به فضای جنگل و طبیعت علاقه دارید، میتوانید در زیر زمین خود از رنگ سبز استفاده کنید. اگر جلوی زیر زمین حیاط یا فضای باز داشته باشید، رنگ سبز میتواند گزینه خوبی باشد؛ چون با فضای بیرون خانه ست میشود.

رنگ سفید مایل به کرم

اگر سبک خانه شما روستایی است، بهترین رنگی که میتوانید برای زیر زمین خود استفاده کنید، رنگ سفید مایل به کرم است.

رنگ آبی روشن

اگر قصد دارید فضیا زیر زمین را به یک محیط آرامش‌بخش و راحت تبدیل کنید، بهتر است از رنگ آبی روشن استفاده کنید.

رنگ زرد لیمویی

رنگ زرد از آن دسته رنگهایی است که هر فضایی را به یک فضای شاداب و سرزنده تبدیل میکند. پس اگر دوست دارید به زیر زمین خانه کمی رنگ و لعاب بدهید، میتوانید از رنگ زرد لیمویی روشن استفاده کنید. 

رنگ قرمز

رنگ قرمز از آن دسته رنگهایی است که استفاده از آن در دکوراسیون خانه میتواند کمی سخت باشد. به همین دلیل، اگر به رنگ قرمز علاقه دارید میتوانید یکی از توناژهای ملایم آن را در فضای زیر زمین به کار ببرید تا چشمهایتان خسته نشوند. 

ترکیب چند رنگ مختلف به روش پاشیدن رنگ روی دیوار

اگر دوست دارید با خیال راحت یک رنگ جیغ را امتحان کنید، میتوانید از این رنگ (به روش پاشیدن رنگ روی دیوار) در زیر زمین استفاده کنید. 

منبع: ilnanews

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۱۸
محمد قادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی