نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی
۲۳
ارديبهشت ۰۱


 

آرمین « زارعی » یا 2afm متولد سال 1365 می‌باشد، 31 سال دارد و ادیبهشت ماهی است. اوج گرفتن شهرت او از جایی شروع شد که با کمی عوض کردن سبک کارهایش و انتشار آهنگ مبارک باشه توانست کاری کند که هر کجا که می رفتی این آهنگ به گوش ات میخورد و این یعنی موفقیت.

او همین سبک « دیس لاو » را کمی بیشتر ادامه داد و بازهم کارهایش یکی پس از دیگری با استقبال هواداران و شنوندگان رو به رو می شد و ترک های او در وبسایت های موسیقی به محض انتشار در جایگاه های بالای پر بازدیدها قرار می‌گرفتند. آرمین مجرد است و تا کنون قصد به ازدواج نکرده، او همکاریش با رضایا شروع کرد.

آرمین به تام هنکس و براد پیت خیلی علاقه دارد. در غذاها هم از فسنجان و سالاد ماکارونی خوشش می‌آید. او از ابتدا با یک جمله مشهور کارش رو شروع کرده است که میگوید: ما به اعتماد به نفس نیازی نداریم. به اعتماد به خدا احتیاج داریم که یک ذره اش دنیا را تکان می‌دهد.

 

کلیپ

آرمین زارعی به ساخت کلیپ بسیار اهمیت می دهد. او با همکاری برادران بوشهری موزیک ویدیوهای زیبایی در سطح کلیپ های غربی منتشر کرده است.

علایق

او از میان بازیگران به تام هنکس و برد پیت بسیار علاقه دارد. در بین غذاها عاشق فسنجان و سالاد ماکارونی است. از میان خوانندگان هم به توپاک و امینم بسیار علاقه دارد.

 

آرمین آهنگ جدید زیادی رو منتشر کرده که از بینشون آهنگ دوست دارم بین کاربران دست به دست شد و شنونده زیادی داشت


 

معنی نام هنری وی

نام هنری او که آرمین 2AFM است برگرفته از نام سه نفر از دوستان دبیرستانی او است که سال های نوجوانی با هم کار می کردند. در دانشگاه وقتی که فهمیدند او رپر است، او را اخراج کردند.

 

شغل دوم

آرمین وضع مالی خوبی دارد و خانواده اش از روزهای اول خوانندگی حامی مالی او بودند و البته خودش هم در کار پوشاک است. او فروشگاه پوشاک در مجتمع تجاری نارون دارد.

 

دلیل عدم فعالیت آرمین پس از سال 88

بی تجربه بودم، می‌ ترسیدم، می‌گفتم زندانی می‌شوم‌، رفتار‌های بدی با من خواهد شداما امیر تتلو با من حرف زد، گفت در ایران هیچ‌ وقت با تو رفتاری غیر‌قانونی نمیکنند کلی کمک‌ ام کرد و نظرم را نسبت به حال‌ و‌ هوای آن روزها تغییر داد. بعد شجاعت پیدا کردم و آهنگ جدیدم را منتشر کردم

 

دیدم اصلاً خبری از‌ آن رفتارهایی که فکر می‌کردم، نیست. فکر میکردم هم اکنون کار از من پخش شود، می‌روم کلانتری و کتک میخورم، اما باور کنید این شایعه‌ ها درست نیست. هیچ‌ وقت بیرون از چار‌چوب قانون با ما برخورد نکردند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۳
محمد قادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی