نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

نسیم خبری

کلمات کلیدی
۲۳
ارديبهشت ۰۱

خوشبختی یک انتخاب است در هر لحظه از روز، شما هستید که تصمیم می گیرید، چه این را می دانید و چه نمیدانید ؛ این نتیجه نگرش شما نسبت به زندگی است و هر چه باشد مثبت یا منفی, همه رویدادها, افراد, روابط و اساساً هر چیزی که در زندگی خود با آن روبرو می شوید را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین اگر شما زندگی با بسیاری از مسائل پیچیده دارید و برای خودتان وقت نمی گذارید, تقصیر شما است.

 

هنر شاد بودن در زندگی را با راهکارهایی ساده بیاموزید و در زندگی به کار ببندید تا از روزهای عمرتان لذت ببرید . اگر به دنبال فرمول شادی هستید، این بخش از نمناک را حتما با دقت خاصی بخوانید.

 

اگر دقیقاً همان چیزی را که می خواهید دارید و هر روز به خاطرش ممنون هستید, باید خودتان را تحسین کنید ؛ اگر توسط افراد منفی محاصره شده اید, شغلی دارید که از آن نفرت دارید و حتی ممکن است شب ها به خاطر افکار بسیاری که به طور مداوم در ذهنتان ظاهر می شوند, سخت بخوابید, هیچ کس دیگری مسئول نیست.

شاد بودن یعنی حس شادی داشتن باید همیشه شاد بود و حس شادی داشته باشیم تا بتونیم به اطرافیانمون انرژی بدیم همیشه سعی کنید موزیک و ریمیکس ایرانی و خارجی شاد گوش دهید از جمله دانلود آهنگ خارجی بوم بوم شاد ترانه های رقصی شاد ایرانی آهنگ های جدید شاد بسیار تاثیر گذار هستن

اگر " آنچه را که دوست دارید انجام می دهید, سخت کار می کنید, اما هنوز وقتی را برای خود و آن هایی که دوست دارید پیدا نکرده اید, این به خاطر یک انتخاب است که در برخی نقاط زندگیتان ساخته شده است.

 

اما خبرهای خوبی وجود دارد ؛ موقعیت شما هرچه هست, می توانید آن را تغییر دهید. خوشبختی در هر زمانی کاملاً امکان پذیر است, به سن, ظاهر, شغل و درآمد بستگی ندارد و هر کسی سزاوار آن است و نیازی به کشف, ایجاد, یا هر چیز دیگری که نیازمند تلاش است, ندارد.

C:\Users\omid\Desktop\index.jpg

سپاسگزاری:

چیز دیگری که می تواند شما را خوشحال کند. بر روی چیزهای خوب در زندگی خودتان تمرکز کنید, روی چیزهایی که خودتان دارید, مثبت باشید, از چیزهایی که دارید ممنون باشید (حتی چیزهای بد) هر روز, از آنها ممنون باشید, نشان دهید که مراقب هستید, قدردانی و عشق خود را بیان کنید.

باید تمام وفور زندگی را ببینید. همه چیز برای شما زیباتر خواهد شد.  شما افرادی را خواهید دید که شما را به عنوان هدایای ارزشمندی دوست می دارند و احساس خوشبختی خواهند کرد.

آنچه ساده و آسان است.آن طرف دیگر زندگی را به شما نشان می دهد. به شما اجازه می دهد که زندگی را بدون تغییر چیزی داشته باشید.

 

به دنبال یافتن راه هایی برای کمک دادن به دیگران باشید

یکی از راه های شاد بودن کمک کردن به دیگران است زیرا کمک کردن به دیگران حس خوبی به شما می دهد و با این کار احساس می کنید که زندگی تان معنادار شده است . همچنین ، به این ترتیب ، کمک کردن به دیگران عزت نفس شما را افزایش می دهد .

 

کمک کردن یک نفع دوم هم دارد ؛ کمک به دیگری ذهن تان را از مشکلات شخصی دور می سازد یا می تواند کاری کند تا در مقام مقایسه، مشکلات شخصی تان کوچک و ناچیز به نظر برسند . دلایل زیادی برای کمک کردن هست و سازمان های بسیاری هم از انجام کارهای داوطلبانه استقبال می کنند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۳
محمد قادری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی